Tuesday 13 September 2011

Apakah itu berita baik @ buruk buat anda ....

 ~ bingung ??? hahahahaa .... sila baca ya ... kita tahu para saintis mengatakan bahawa x lama lagi bumi ini tidak akan dapat menampung kehidupan kerana matahari akan terlalu panas & ini mencemaskan bagi ramai orang namun bagi mereka yg percaya pada Tuhan ianya bukan berita yg mnyedihkan bahkan berita yg mngembirakan  kerna planet kita yg tercemar ini suatu hari nanti akan diganti oleh planet yg penuh dgn kebaikan ...

1 Korintus 2:9
 ~ Apa yang tidak pernah dilihat oleh mata, dan tidak pernah didengar oleh telinga dan yang tidak pernah timbul dalam hati manusia, semua yang disediakan Allah untuk mereka yang mengasihi Dia ... ~_~

Saya juga mgalami hal yg sama apabila mgetahui bhwa dunia kita akan semakin panas saya jg turut takut ... takut akan kematian,keperitan mghadapi itu semua...dan saya jg pnh mgharap saya akan pergi awal ... namun semua itu x mungkin kerna saya sedar saya hnya mampu mgimpikan @ merancang namun Tuhan yg menentukan semuanya dan kita hnya mampu berserah .... dan saya jg turut Redha dengan apa yg Tuhan berikan pada saya dan hargailah sebaiknya apa yg tlh Tuhan berikan pada kita .... GBU ... Saya  juga sedar bahawa orang yg diberikan kelebihan punya jg kelemahan begitu jg sebaliknya .... juz accept it....ada kaitan dgn baik &buruk bgi anda? .....mhmmm...renungkan...kerna saya jg masih merenungkannya...khakahkhakhakha.....piss!!! ^__^

No comments:

Post a Comment